fredag 29 april 2016

Slouch

Hoppas ni har en härlig fredagskväll! Min är härligt slapp, och jag passar på att slänga in ett litet inlägg här. I höstas visade jag ena paret från ett 2-pack från H&M och idag får det andra paret visa upp sig. De har en klatschig blå färg som drar åt teal-hållet.
Här har jag kombinerat strumpbyxan med Slouch Stripe Bootsocks i färgen Peacock från Foot Traffic, vilka kostar 11 $. Extramysigt till ett par redan sköna strumpbyxor. Sockarna går att ha som over knee eller så gör man som jag har gjort på bilden, rullar ned kanten under knäna. Har man så pass smala vader att dessa bomullsstrumpor får plats i ett par stövlar så rullas kanten ned över stövelskaftet..


In English: Cosy blue tights from H&M together with Slouch Stripe Bootsocks from Foot Traffic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar