söndag 10 april 2011

Oyster

Av någon anledning blev jag för ett tag sedan sugen på en strumpbyxa i en lite "smutsig" färg. Efter att ha kikat runt lite bland affärernas utbud så fann jag en i Vogues Colore 40 denier-sortiment i nyansen "Oyster".
Hängandes i sin lilla pappförpackning så såg det ut som den färg jag föreställt mig. Väl på kroppen så visade den sig vara som mina andra strumpbyxor ur den serien, nämligen att den tappar lite färg mot att den utvidgar sig. Visst, färgen påminner fortfarande om insidan på ett ostron, men den blir extra urlakad. När jag bar strumpbyxan på kvällstid så såg den nästan ut att vara vit.
Komfortmässigt så är den precis som de andra som jag provat i sortimentet. Bra passform och dessutom prisvärd!



In english: Oyster coloured pantyhose from Vogue Colore in 40 denier.

3 kommentarer:

  1. Vita är väl snyggt?
    Fler borde bära vita

    SvaraRadera
  2. Anonymous: Thanks!

    Moppen: Jo, jag tycker det är snyggt på andra. På mig själv känns det fortfarande lite konstigt. Jag försöker lära mig.. ;)

    SvaraRadera